Cingătoare la mijloc, să îți fie cu noroc!

cingatoare la mijloc__1463572158_89.37.114.160

 

Povestea noastră se repetă!

Am tot căutat noi prin magazine modele de curele care să arate impecabil (de preferat cu fundiță 🙂 ), dar să fie și foarte rezistente, preferabil din piele naturală. Din păcate însă, cele care ne plăceau ca model nu erau chiar de foarte bună calitate, iar cele care erau de o calitate foarte bună nu erau prea aspectuoase.

 

Dar noi nu renunțăm niciodată așa cu una cu două și, am început să ne gândim la cum am putea noi oare să facem curele exact așa cum ne plac nouă. Ne-am gândit la tot felul de modele din materiale care mai de care mai frumoase, dar nici unul nu se potrivea pentru a crea un accesoriu care nu doar să arate bine, ci să fie și rezistent în timp. Așa am ajuns la concluzia că nu trebuie noi să reinventăm roata și că într-adevăr cele mai rezistente curele sunt cele din piele naturală.

curele Vania Szasz (2)__1463574569_89.37.114.160

Și cum prietenii noștri de la Amal, (un brand pe care îl apreciem enorm pentru lucrurile frumoase pe care le fac) sunt ași în materie de accesorii din piele care nu doar arată foarte bine, ci sunt și de o calitate excepțională, am ajuns să începem o colaborare frumoasă din care a rezultat o colecție cu care ne mândrim tare mult.

curele vania szasz 3__1463575204_89.37.114.160

Desigur că procesul de creație nu a fost deloc unul ușor, e dificil să ajungi la un consens când există atât de multe gusturi și preferințe. Dar până la urmă se pare că toată munca noastră a dat roade și am reușit să scoatem o colecție de curele care păstrează stilul și veselia brandului Vania Szasz așa cum v-am obișnuit.

curele vania szasz__1463573846_89.37.114.160.jpg

În 6 variante de culori precum maro, alb, vișiniu, roz somon, albastru și negru, curelele noastre arată superb atât la o rochiță volatilă de vară, cât și la un pantalon sau o fustă elegantă. Totul ține de preferințe. 🙂 Cele trei modele de fundiță sunt atât de jucăușe și vesele încât nu ai cum să nu îți dorești măcar una.

 

Suntem încântate de noua noastră colecție de curele și sper că și vouă că place la fel de mult! Spuneți-ne părerea voastră în secțiunea cu comentarii de mai jos, precum și alte recomandări sau idei de purtare a curelelor noastre.
Până data viitoare, va pupăm cu drag!

Lasă un comentariu